2023_24
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
Grau en Nutrició Humana i Dietètica (2010)
 Assignatures
  NUTRICIÓ EN SITUACIONS D'EMERGÈNCIA I COOPERACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A13
A36
B2
B3
B4
B5
C4
Realització d’activitats, cerca d’informació, resolució de casos pràctics .
Els continguts teòrics de les pràctiques es valoraran en les proves objectives
Es valora l’aprenentatge autònom, i motivació, assistència i puntualitat.
Es valora el comportament i l’actitud vers als altres.
30% parte pràctica

70% examen teòric
Altres  

En el pla B es realitzaran les proves teòriques a l'aula habitual amb les indicacions que indiqui la normativa. En cas que tinguin que realitzar-se de forma virtual, els percentatges de la nota seran diferents a la planificació habitual, i serà: 60% part pràctica amb avaluació continuada i 40% de l'examen teòric.

 
Altres comentaris i segona convocatòria