Envelliment i Salut (Campus Terres de l'Ebre) (2010) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS D'ENVELLIR |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS D'ENVELLIR | Codi | 14625103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Valoració de la participació a la sessió presencial pràctica sobre l'aparell respiratori, i de la redacció del resum de la pràctica. | 10% | |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Està formada per presentacións disponibles en el Moodle, on s'indiquen els continguts detallats que l'alumne ha d'adquirir. Igulament s'inclou una bateria de preguntes associades a cada tema, per tal que l'alumne pugui autoavaluar si ha adquirit els coneixements demants. La seva avaluació està inclosa en les proves objectives de preguntes curtes |
0 | |
Treballs | Dos treballs temàtics a redactar per l’alumne. Un sobre malalties neurodegeneratives i l'altre sobre l'activitat física a la tercera edat |
30% | |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | Activitat que va vinculada a la realització dels treballs a redactar. Es puntuarà conjuntament amb la presentació del treball. | 0 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
Valoració dels coneixements adquirits mitjançant examen al final de l’assignatura. 25 preguntes curtes |
25% | |
Proves objectives de tipus test | Valoració dels coneixements adquirits mitjançant examen al final de l’assignatura. 25 preguntes tipus test | 25% | |
Altres | Valoració dels coneixements adquirits mitjançant examen al final de l'assignatura. Desenvolupament de dos temes |
10% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||