Envelliment i Salut (Campus Terres de l'Ebre) (2010) |
Assignatures |
METODOLOGIA DE LA RECERCA I |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | METODOLOGIA DE LA RECERCA I | Codi | 14625106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Sessió magistral: introducció de l'assignatura |
Estudis previs | S'exposarà un material docent específic per adquirir els coneixements d'estadística bàsica i aplicada |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Per generar un treball d’investigació, l'alumne realitzarà un Check list model CONSORT o STROBE, identificant les parts de l’article i els seus punts forts i dèbils Material exposat .doc, .pdf i .ppt • Introducció i resum del tema • Guies CONSORT • Guies STROBE • 2 articles per revisar • Bibliografia recomanada |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Per realitzar la lectura crítica d'un treball científic, l'alumne identificarà les errades en l’article (A) i farà les propostes de millores Material exposat .doc, .pdf i .ppt • Introducció i resum del tema • 1 article per revisar • Bibliografia recomanada |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Per manejar les fonts bibliogràfiques i bases de dades, l'alumne revisarà l'article de l'apartat anterior (article A) Realitzarà una cerca bibliogràfica sobre el tema i seleccionarà 3 articles que actualitzin o millorin les cites de l'article A, especificant el motiu i l’apartat on citaria la nova bibliografia L'alumne deurà informar sobre la qualitat dels articles inclosos (índex d’impacte, quartil, cites i àrea de coneixement) |
Atenció personalitzada |