Envelliment i Salut (Campus Terres de l'Ebre) (2010) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Pla específic d'actuació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 14625109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
8 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Procediments de selecció |
Planificació | Pla específic d'actuació | Mecanismes coordinació/seguiment |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació del tutor de pràctiques de l'itinerari investigador i de recerca. |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes | Depenent la qualificació de l'alumne s'assiganrà el lloc de pràctiques |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes | Full d'avaluació de pràctiques Externes, Full d'Avaluació tutor de la Universitat, Full d'Autoavaluació |
Relació amb el tutor de pràctiques intern | Itinerari investigador: Execució de les pràctiques, relació amb el tutor de pràctiques i tutor de la universitat: integració en un grup de recerca bàsica o clínica realitzant un total de 180h presencials. Itinerari pràctiques: Execució de les pràctiques, relació amb el tutor de pràctiques i tutor de la universitat: integració en l'àmbit professional en centres assistencials, residencials, o de salut pública realitzant un total de 180h presencials equivalents. |
Relació amb el tutor de pràctiques extern | Pràctiques clíniques en l'itinerari professionalitzador i pràctiques relacionades amb el Treball de Fi de Master en el de Recerca |
Atenció personalitzada | Atenció personalitzada correu electrònic. Tutoria presencial inicial o abans d'assignar tutors |
Treballs de pràctiques externes | Treball escrit relacionat amb el Treball de fi de Màster |
Supòsits pràctics/ estudi de casos | S'avaluaran dos cassos clínics complexes |
Estada de pràctiques | 180 hores de pràctica Assistencial relacionada amb l'àmbit de l'envelliment. S'avaluarà el nivell de coneixements, la relació amb el pacient, la integració en l'equip assistencial i participació, i l'assistència i puntualitat |