Envelliment i Salut (Campus Terres de l'Ebre) (2010) |
Assignatures |
LECTURA CRÍTICA I DOCUMENTACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | LECTURA CRÍTICA I DOCUMENTACIÓ | Codi | 14625210 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 2Q |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Recuperar informació de forma àgil | AR1 AR2 |
BC1 |
CC2 CC3 |
Utilitzar criteris de qualitat a l’hora de jutjar la informació que emergeix d’un article científic. Diferenciar la significació estadística de la significació clínica | AR2 |
BC1 BC3 |
CC1 |
Preparar correctament un projecte per ser presentat a un Comitè Bioètic. | AR1 |
BC4 BC6 BC8 |
CC4 |
Redactar un resum d’un article científic | AR2 |
BC6 |
CC1 CC4 |