Guia docent Facultat de Medicina i Ciències de la Salut |
català |
Ciències del Sistema Nerviós (2015) |
Assignatures |
NEUROANATOMIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | NEUROANATOMIA | Codi | 14635102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d’idees, sovint en un context d’investigació Posseir les habilitats d’aprenentatge que els permetin continuar estudiant d’una manera que hauria de ser en gran mesura autodirigida o autònoma Interpretar y definir els sistemes neurals y estructures del sistema nerviós | |
A5 |
Gestionar la bibliografia científica i específicament en l'àmbit de la neurociència | |
A6 |
Posseir les habilitats d’aprenentatge que els permetin continuar estudiant d’una manera que hauria de ser en gran mesura autodirigida o autònoma | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
RA1. Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. (Comprensió) RA2. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. (Anàlisi) RA3. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. (Creativitat) RA4. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. (Innovació) RA5. Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
CT4 |
RA1. Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. (Context) RA2. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. (Comunicació) RA3. Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. (Compromís) RA4. Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. (Col·laboració) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |