Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| A1 |
Interpretar i definir els sistemes neurals i estructures del sistema nerviós |
| A2 |
Formular hipòtesis, dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas |
| A3 |
Seleccionar i aplicar els dissenys d’investigació, els procediments per a formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurociència |
| A4 |
Planificar, executar i explicar experiments i assajos clínics |
| A5 |
Manejar la bibliografia científica i específicament en l’àmbit de la neurociència |
| A6 |
Elaborar un projecte d’investigació o assaig clínic |
| A7 |
Identificar i investigar, de forma autònoma o original, problemes susceptibles de ser resolts mitjançant estudis científics o assajos clínics dins de l’àmbit de la neurociència |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi |
| B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en la vanguardia del camp d’estudi, en un context d’investigació |
| B4 |
Treballar amb responsabilitat i iniciativa |
| B5 |
Treballar en equip de forma col·laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbits tècnics concrets |
| B7 |
Sensibilització en temes mediambientals |
| B8 |
Gestionar projectes tècnics i d’investigació o innovació |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
| C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
| C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |