2018_19
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Ciències del Sistema Nerviós (2015)
 Assignatures
  TREBALL DE FI DE MÀSTER
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Interpretar i definir els sistemes neurals i estructures del sistema nerviós
 A2 Formular hipòtesis, dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas
 A3 Seleccionar i aplicar els dissenys d'investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurociència
 A4 Planificar, executar i explicar experiments i assaigs clínics. Saber informar-se en l'àmbit de la neurociència
 A5 Manejar la bibliografia científica
 A6 Realitzar un projecte, memòria o estudi, en el qual apliqui i desenvolupi els coneixements adquirits en el si del Màster
Tenir la capacitat per utilitzar els coneixements, destreses i habilitats anteriors per elaborar un projecte d'investigació o assaig clínic
 A7 Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigit o autònom
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar
Identificar i investigar, de forma autònoma o original, problemes susceptibles de ser resolts mitjançant estudis científics o assaigs clínics dins l'àmbit de la neurociència
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
Comprendre i qüestionar els models teòrics d'una disciplina i indagar en noves àrees de coneixement
 B2 Elaborar una estratègia realista per resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi
Saber aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit
 B3 Comprendre i qüestionar els models teòrics d'una disciplina i indagar en noves àrees de coneixement
Proposar noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts
Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst
 B4 Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis
Aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
 B5 Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Elaborar una estratègia realista per a resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d'estudi
Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst
Facilitar la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip
 B6 Comunicar les seves conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats
Proposar noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts
 B7 Elaborar una estratègia sostenible des d’una perspectiva interdisciplinària, considerant la situació global i els reptes que planteja
 B8 Elaborar una estratègia realista per a resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d'estudi
Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst
Valorar i jerarquitzar les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
 C2 Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
 C3 Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
 C4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
 C5 Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat
 C6 Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral