2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
 
Treball Social (2001)
 Assignatures
  TREBALL SOCIAL I TERCERA EDAT
DADES IDENTIFICATIVES 2008_09
Assignatura TREBALL SOCIAL I TERCERA EDAT Codi 15051203
Ensenyament
Treball Social (2001)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període
4.5 3 1.5 Optativa Primer
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Antropologia, Filosofia i Treball Social
Coordinador/a
BOQUERA BORRULL, MERCEDES
Adreça electrònica merce.boquera@urv.cat
Professors/es
BOQUERA BORRULL, MERCEDES
Web
Descripció general i informació rellevant L’assignatura de Treball Social i Tercera Edat, és una matèria de caire optatiu, integrant de l’ àrea de coneixement del Treball Social. Pretén aproximar a l’ alumne a la pràctica quotidiana del treball social que es duu a terme amb el col•lectiu de la gent gran en els seus diferents nivells d’ atenció : primària, secundària i terciària. En el decurs de l’assignatura es pretén aconseguir que l’alumne conegui la multidimensionalitat : biològica, psicològica, socioantropològica i cultural del procés de envellir, i alhora que disposi d’ instruments d’anàlisi per obtenir un abordatge el més integral possible i possibilitar les millors condicions en l’ atenció a les persones grans. Tot i que tradicionalment el col•lectiu de la gent gran ha estat un àmbit d’atenció del Treball Social amb el que s’ ha treballat abastament, pretenem donar una aproximació més novedosa i participativa , al mateix temps que es pretén donar un enfocament més dinàmic, integral, incentivador de les potencialitats i visualitzar l’existència de diverses maneres d’afrontar aquesta etapa de la vida de tota persona. L’assignatura de Treball Social i Tercera Edat, és una matèria de caire optatiu, integrant de l’ àrea de coneixement del Treball Social. Pretén aproximar a l’ alumne a la pràctica quotidiana del treball social que es duu a terme amb el col•lectiu de la gent gran en els seus diferents nivells d’ atenció : primària, secundària i terciària. En el decurs de l’assignatura es pretén aconseguir que l’alumne conegui la multidimensionalitat : biològica, psicològica, socioantropològica i cultural del procés de envellir, i alhora que disposi d’ instruments d’anàlisi per obtenir un abordatge el més integral possible i possibilitar les millors condicions en l’ atenció a les persones grans. Tot i que tradicionalment el col•lectiu de la gent gran ha estat un àmbit d’atenció del Treball Social amb el que s’ ha treballat abastament, pretenem donar una aproximació més novedosa i participativa , al mateix temps que es pretén donar un enfocament més dinàmic, integral, incentivador de les potencialitats i visualitzar l’existència de diverses maneres d’afrontar aquesta etapa de la vida de tota persona.