2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Grau de Treball Social (2009)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ SOCIAL APLICADA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A2
A7
S'avaluació la participació activa, implicació i aportació crítica i reflexiva en els seminaris. En concret:
- La presentació oral del disseny inicial de la recerca i el desenvolupament del treball de camp. En l'apartat corresponent a les presentacions/exposicions s'especifica el valor de la qualificació d'aquesta activitat.
- Assistència al 80% dels seminaris: 10%
10%
Treballs
A2
A7
C2
C3
C4
S'avaluaran els treballs corresponents al desenvolupament de la recerca:

1.- Projecte de recerca. Es tracta d'un projecte que cal lliurar al tutor corresponent a fi de revisar-lo i corregir-lo per tal de poder continuar amb la fase de treball de camp. (25%)

2.- L'informe final: memòria de la recerca (45%) i la proposta d'intervenció (10%). (45%). Per fer la mitjana de les qualificacions de cada activitat cal haver superat l'Informe Final en un 5 sobre 10
Pes Total:80%

Cada treball:
- Projecte: 25%
- Informe Final: memòria 45%, proposta intervenció 10%
Presentacions / exposicions
C3
Les presentacions i exposicions dels estudiants sobre l'objecte d'estudi i procés de treball 10%
Altres  

Donat que es tracta d'una activitat en grup (entre 3 i 4 estudiants) es realitzarà un procés d'Autovaluació entre els diferents integrants de cada grup de recerca.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els criteris generals per a l'avaluació d'Investigació Social Aplicada són:

1.- Existència efectiva d'un procés investigador empíric demostrat mitjançant el contingut de la monografia.

2.- Revisió bibliogràfica actual i adequada a la temàtica de la investigació.

3.- Explicació i coherència del model investigador, de la metodologia de recollida de dades i de les tècniques utilitzades.

4.- Coherència i lògica en l'anàlisi i la interpretació de les dades i en les conclusions formulades.

5.- Pertinença de la proposta d'actuació en relació als resultats de la investigació. Creativitat en les propostes.

6.- Compliment estricte dels aspectes més formals de presentació de tot treball acadèmic: presentació, redacció coherent i fluida, capacitat de síntesi, estructuració i organització de la informació i anàlisi, correcció en la utilització de cites i de les referències bibliogràfiques, etc.

7.- La motivació i superació personal de l'estudiant durant tot el procés de la recerca, considerant els ritmes personals de cada alumne i els condicionants corresponents a cada objecte d'estudi.

Cal assistir al 80% de les sessions de Seminaris per assolir el 10% de la nota final.

L'avaluació contínua (1a convocatòria) consistirà en la realització de diferents activitats d'avaluació amb pes a la nota, les quals segueixen el procés d'investigació; l'assistència a les tutories i el lliurament de l'informe final i proposta d'intervenció. Aquesta per poder ser avaluada s'ha de lliurar una còpia en paper i penjar els diferents arxius a la plataforma moodle. És imprescindible per fer la mitjana de les qualificacions de cada activitat cal haver superat l'Informe Final en un 5 sobre 10.

Pel que fa a la 2a convocatòria, aquesta consistirà tan sols en el lliurament de l'informe final i proposta d'intervenció, amb un 100% del pes de la nota. No obstant això, només es podran presentar els treballs a 2ª convocatòria si el tutor/a n'ha fet el el seguiment durant el curs i sota la seva autorització. Per tant, l'alumne/a no es pot presentar a 2ª convocatòria sense l'autorització prèvia del tutor/a i sense haver seguit l'avaluació continuada. És imprescindible per aprovar presentar l'informe final i la proposta d'intervenció.