2023_24
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
Dret Ambiental (2014)
 Assignatures
  DRET D'AIGÜES I MEDI MARÍ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
CE1
CE3
Realització d'un treball de caràcter individual sobre un tema relacionat amb l'assignatura, seguint les directrius formals i de contingut subministrades pel professor o la professora responsable de l'assignatura. En relació amb el tema escollit per a la realització del treball, s'ha d'informar prèviament el/la professor/a, que n'ha de donar la conformitat. Per facilitar l'elecció del tema, es proporcionarà un llistat de possibles temes a principi de curs, tenint en compte que aquest llistat no és vinculant i l'alumnat podrà proposar altres temes diferents, sempre que estiguin relacionats amb la temàtica de l'assignatura. No hi podrà haver dos estudiants que facin el treball sobre el mateix tema. 20%
Presentacions / exposicions
CE1
CE3
L'alumnat, a més de lliurar per escrit el treball individual que realitzi de l'assignatura, ha de fer una exposició oral del seu contingut. A aquests efectes, es farà servir la webconferència o altres eines. 15%
Resolució de problemes, exercicis
CE1
CE3
CE5
Anàlisi i resolució d'un cas pràctic relacionat amb l'assignatura. Encara que durant el curs es podran fer més supòsits pràctics, únicament se n'avaluarà un. Aquest supòsit pràctic es posarà a disposició de l'alumnat (al Moodle) perquè pugui treballar-lo. La resolució d'aquest cas pràctic s'ha de lliurar per escrit a través del Moodle, a la data prèviament fixada pel professor/a. No s'admetran lliuraments extemporanis. 30%
Proves objectives de tipus test
CE1
CE3
CE5
En finalitzar la impartició de l'assignatura, es realitzarà un qüestionari avaluatiu que l'alumnat haurà de resoldre. Aquest qüestionari consistirà a respondre, a través del Moodle, preguntes tipus test. 35%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Amb carácter general, se seguirá un sistema d'avaluació continuada. L'alumnat serà avaluat a partir de la realització d'una sèrie d'activitats avaluatives, especificades a l'apartat anterior.

En segona convocatòria, l'alumnat realitzarà aquelles activitats suspeses (és a dir, que hagin obtingut una nota inferior a 5). Així mateix, s'obriran de nou les activitats avaluatives, per tal que l'alumnat que no les hagi pogut lliurar en la data inicialment prevista, ho faci en el nou període establert.