2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Fòrums de debat
CE1
CE6
CE8
CT3
CT4
A partir de la introducció d'un tema de debat per part del profesor/a en el que s'exposaran algunes preguntes orientatives, l'alumnat ha de respondre des d'una perspectiva crítica i demostrant domini sobre el contingut dels textos dels bolcs temàtics on s'inserta el debat.
L'activitat es realitzarà de forma individual.
Cal utilizar els coneixements adquirits en les classes magistrals i la lectura de textos recomanats.
També el tindrà en compte la capacitat d'incorporar les aportacions dels companys/es.
10%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
CE1
CE6
CE8
CT3
CT4
A partir d'un informe real sobre una intervenció social i/o educativa, es plantejarà l'anàlisi i millora del mateix tenint en compte els materials i continguts del bloc temàtic 4.
L'activitat es realitzarà de forma individual.
Es valorarà la incorporació de recursos ètics i narratius que contribueixin a la innovació i millora d'una intervenció social i/o educativa.
45%
Treballs col·laboratius.
CE1
CE6
CE8
CT3
CT4
El treball es realitzarà de forma grupal.
Els diferents membres del grup (màxim 3 persones) -i amb el vistiplau del profesor/a- pactaran el projecte/intervenció/àmbit sobre el que es desenvoluparà una anàlisi que contribueixi a la detecció i/o disseny d'estratègies innovadores d'intervenció socioeducatives.
Es valorarà la capacitat d'analitzar de forma crítica i reflexiva així com l'aportació d'elements, estratègies i metodologies innovadores per la millora de l'intervenció motiu d'anàlisi.
35%
Presentacions / exposicions
CT4
Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva.
El grup que hagi realitzat el treball col·laboratiu farà una presentació dels principals resultats del mateix.
Hauran de participar tots els membres del grup.
Es tindrà en compte la capacitat de síntesi i la utilització d'un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica presentada.
10%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

S'establirà un període perquè els estudiants puguin lliurar les activitats no superades en l'avaluació continuada.