2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI
   Fonts d'informació
Bàsica Ander-Egg, E., Introducción a la planificación, Buenos Aires: Lumen., 1991
Asquith, S. & Clark, C, The Role of the Social Worker in the 21st Century, A Literature Review., 2005
Camic, P. & Chatterjee, H., Museums and art galleries as partners for public health interventions. Perspectives, Public Health, 133(1), 66-71, 2013
Castillo, M., Els problemes de la planificació: una exigència no sempre entesa. Propostes de treball i reflexió., Educació Social. Revista d’Intervenció Socioeducativa, 33, 145-156, 2006
Colegio Oficial de Trabajo Social de Jaén, Curso: El arte como herramienta para la intervención psico-social y educativa, ,
Cortina, A, Profesionalidad, en P. Cerezo (coord.) Democracia y virtudes cívicas, (p. 361-379), Madrid: Biblioteca Nueva., 2005
Donna McDonald, Jennifer Boddy, Katy O'Callaghan & Polly Chester, Ethical Professional Writing in Social Work and Human Services, . Ethics and Social Welfare, 9(4), 359-374, 2015
Esquerda, M., Conferència "L’ètica en la intervenció social en l’època de la postveritat", , 2017
González-Saibene, A., Acerca de la intervención, . RUMBOS TS, 11, 22-40, 2015
López, L., Arte y Trabajo Social: Un programa de intervención para transformar la visión de la sociedad para la inclusión de personas con demencia temprana y Alzheimer, . Cuadernos de Trabajo Social, 29-1, 51-61., 2016
Madziwa, M., The importance of Monitoring and Evaluation for Social Programmes, , 2015
McAuliffe, D., and L. Chenoweth, Leave No Stone Unturned: The Inclusive Model of Ethical Decision Making, Ethics and Social Welfare 2(1), 38–49., 2008
Munté, A., i De Vicente, I., El “Sueño de Barrio” ¿Un nuevo modelo de Trabajo Social?., Revista Katálysis, 15(2), 254-261, 2012
Roets, G.; Roose, R.; de Wilde, L., & Vanobbergen, B., ). Framing the “child at risk” in social work reports: Truth-telling or storytelling?, Journal of Social Work, 17(4), 453-469., 2017
Saura, A., Arte, educación y justicia social, Opción, 6, 765-789, 2015
SINAPSIS, Art en contextos sanitaris. Itineraris I eines per a desenvolupar projectes col·laboratius, , 2009
Stuckey, H.L. & Nobel J., The connection between art, healing, and public health, Journal Public Health, 100, 254-263, 2010
Traube, D. E., Begun, S., Okpych, N., & Choy-Brown, M., Catalyzing Innovation in Social Work, Research on Social Work Practice, 27(2), 134-1380, 2017
Vilar, J., L'ética en la practica quotidiana de les professions socials, Educació Social, 17, 10-25., 2001


Ander-Egg, E. (1991). Introducción a la planificación. Buenos Aires: Lumen. Recuperat de http://abacoenred.com/wp-content/uploads/2017/05/Introduccion-a-la-planificaci%C3%B3n-Ander-Egg-Ezequiel.pdf.pdf Asquith, S. & Clark, C. (2005). The Role of the Social Worker in the 21st Century – A Literature Review. Recuperat de https://nasowsunilag.org.ng/wp-content/uploads/bsk-pdf-manager/Roles_of_Social_Workers_in_the_21st_Century_17.pdf Camic, P. & Chatterjee, H. (2013). Museums and art galleries as partners for public health interventions. Perspectives. Public Health, 133(1), 66-71. http://dx.doi.org/10.1177/1757913912468523. Castillo, M. (2006). Els problemes de la planificació: una exigència no sempre entesa. Propostes de treball i reflexió. Educació Social. Revista d’Intervenció Socioeducativa, 33, 145-156. Recuperat de http://www.raco.cat/index.php/educaciosocial/article/viewFile/165543/241103
Ander-Egg, E. (1991). Introducción a la planificación. Buenos Aires: Lumen. Recuperat de http://abacoenred.com/wp-content/uploads/2017/05/Introduccion-a-la-planificaci%C3%B3n-Ander-Egg-Ezequiel.pdf.pdf

http://abacoenred.com/wp-content/uploads/2017/05/Introduccion-a-la-planificaci%C3%B3n-Ander-Egg-Ezequiel.pdf.pdfAsquith, S. & Clark, C. (2005). The Role of the Social Worker in the 21st Century – A Literature Review. Recuperat de

Camic, P. & Chatterjee, H. (2013). Museums and art galleries as partners for public health interventions. http://dx.doi.org/10.1177/1757913912468523

http://www.raco.cat/index.php/educaciosocial/article/viewFile/165543/241103Colegio Oficial de Trabajo Social de Jaén. Curso: El arte como herramienta para la intervención psico-social y educativa, en:

https://www.dropbox.com/s/g1vk10d0t6myisw/01.Cortina%2C%20%282005%29%2C%20Profesionalidad%2C%20pp.%20361-379.pdf?dl=0Donna McDonald, Jennifer Boddy, Katy O'Callaghan & Polly Chester (2015) Ethical Professional Writing in Social Work and Human Services.  Ethics and Social Welfare, 9(4), 359-374, DOI:

Recuperat de

 

http://revistafacso.ucentral.cl/index.php/rumbos/article/viewFile/115/111López, L. (2016) Arte y Trabajo Social: Un programa de intervención para transformar la visión de la sociedad para la inclusión de personas con demencia temprana y Alzheimer. Cuadernos de Trabajo Social, 29-1, 51-61.Madziwa, M. (2015) The importance of Monitoring and Evaluation for Social Programmes. Recuperat de

 

Revista Katálysis, 15http://www.redalyc.org/articulo.oa?id=179624760011Roets, G.; Roose, R.; de Wilde, L., & Vanobbergen, B. (2017). Framing the “child at risk” in social work reports: Truth-telling or storytelling? Journal of Social Work, 17(4), 453-469. Doi: (accés a través de CRAI URV)

Shields, C. M. (2014). The War on Poverty Must Be Won: Transformative Leaders Can Make a Difference. International Journal of Educational Leadership and Management, 2(2), 124-146. doi:

www.trans-artlaboratori.orgStuckey, H.L. & Nobel J. (2010). The connection between art, healing, and public health: A review of current literature. , 254-263. doi:10.2105/ AJPH.2008.156497

https://doi-org.sabidi.urv.cat/10.1177/1049731516659140

Complementària