2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  PREVENCIÓ DEL MALESTAR DELS PROFESSIONALS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Familiaritzar-se amb el moodle i amb el contingut de l’assignatura
Presentacions / exposicions Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva, organitzada en grups
El estudiants faran una presentació dels principals resultats de la mateixa.
Tots els membres del grup classe hauran de participar i mantenir una capacitat d’anàlisi crítica i argumentació
Sessió Magistral Explicacions de la docent o d’algun estudiant amb o sense suport de power point
Fòrums de debat Aquesta activitat es realitzarà de forma individual.
Les i els estudiants hauran de participar al fòrum comentant dubtes i reflexions a partir de les lectures obligatòries i fent referencia al propi àmbit de treball/interès. No es tracta de presentar resums ni tampoc de fer monòlegs sinó d’interactuar. S’oferirà una guia per a les intervencions al moodle.
S’haurà de demostrar: Comprensió dels textos, capacitat d’anàlisi crítica, capacitat argumentativa, capacitat auto reflexiva.
Supòsits pràctics/ estudi de casos L’activitat és l’elaboració d’un quadern individual de l ‘estudiant és un instrument de suport al procés d'aprenentatge i que es realitza a través del que anomenem "Quadern de Reflexió". El seu objectiu és elaborar un document que sistematitzi l'experiència tant personal com professionalitzadora dels casos, situacions i aprenentatges realitzats. És una eina que servirà per registrar i analitzar la participació de cada estudiant tant individual com en el grup classe i les seves dinàmiques.
És un suport documental personal que s'inicia el primer dia de classe i que inclou el treball individual i del grup classe que realitza l'alumne/a tant a l'espai classe com fora.
És obligatori el seu lliurament i el valor de Treball individual
Treballs col·laboratius. Activitat grupal amb reflexions finals individuals.
Les i els estudiants en grup hauran de recopilar i presentar de manera dinàmica al aula eines pel benestar professional. Desprès hauran de configurar un quadern d’eines que tindran que lliurar a final del curs acompanyat de reflexions individuals.
Han de demostrar saber seleccionar, posa en practica i reflexionar sobre dinàmiques i practiques de benestar personal i col·lectiu pel professionals.
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada Estudi individual i en grup per tal d'adquirir els coneixements de l'assignatura i desenvolupar amb èxit les activitats proposades.
Atenció personalitzada Tutories