2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  INTRODUCCIÓ A LA INTERVENCIÓ SOCIAL I EDUCATIVA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Fòrums de debat
Activitat individual.
A partir de la introducció d’un tema de debat per part del professor/a en el que s’exposaran algunes preguntes orientatives, l’alumne ha de respondre aquestes i a la reflexió sobre el tema plantejat des d’una perspectiva crítica i on demostri dominar el contingut dels textos dels blocs temàtics on s’introdueix el debat
10%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
Treball individual. A partir d'un cas presentat per la professora, l'estudiant haurà de dissenyar l'estudi per la detecció de necessitats i el diagnòstic i pronòstic de la situació. 35%
Presentacions / exposicions
Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva (deriva de l’activitat avaluativa del treball col·laboratiu)
El grup que hagi realitzat el treball farà una presentació dels principals resultats de la mateixa.
Tots els membres del grup hauran de participar.
10%
Treballs col·laboratius.
Aquesta activitat es realitzarà de forma grupal.

Es tractarà de dissenyar una estratègia d'intervenció socio-educativa (projecte, per exemple) a partir de la diagnosi d'una problemática/situació escollida per l'alumne/a i pactada amb el professor/a.
45%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria