2019_20
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  L'ÈTICA EN LA CONFIGURACIÓ DEL BENESTAR PROFESSIONAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
CE1
CE6
CE7
CE8
CT6
A partir de la presentació de les àrees de risc ètic, l’alumne ha de detectar i aportar casos pràctics de conflictes ètics i de maltractament institucional, tot identificant en aquests casos pràctics problemes, qüestions i dilemes ètics que hi són presents i classificar-los utilitzant la tipologia de Reamer, Banks i Loewenbweg i Dolgoff 35%
Treballs col·laboratius.
CE1
CE6
CE7
CE8
CT6
Els diferents membres del grup (màxim 3 persones)- aportaran propostes per abordar el conflicte ètic present en la intervenció social que contribueixen al seu abordatge metodològic. També elaboraran 2 propostes en un determinat àmbit d’intervenció per abordar la prevenció del maltractament institucional i la actuació en cas d’existir-ne. 40%
Presentacions / exposicions
CE1
CE6
CE7
CE8
CT6
El grup que hagi realitzat el treball farà una presentació dels principals resultats de la mateixa 10%
Fòrums de debat
CE1
CE6
CE7
CE8
CT6
A partir de la introducció d’un tema d’una corrent de pensament o autor filosòfic per part del professor/a, l’alumne o alumna ha de reflexionar sobre les idees plantejades i ser capaç d’identificar valors o principis ètics per al seu ús en la pràctica de la intervenció social, estiguin contemplats o no en els Codis Deontològics de la Educació Social i el Treball Social. 15 %
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Hi haurà un període de recuperació d'activitats avaluatives de quinze dies posteriors a les dates d'entrega.