Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) |
Assignatures |
FENOMEN DE GRUP I TREBALL EN EQUIP |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | FENOMEN DE GRUP I TREBALL EN EQUIP | Codi | 15685203 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
S'analitzen situacions i permet una aplicació pràctica.Es presenta un cas o situació i s'identifiquen els objectius de treball. Els estudiants, de forma individual i col.lectiva estudien el cas i plantegen idees/ solucions i propostes que és presenten a l'aula. | 40% | ||||
Fòrums de debat |
|
Activitat individual relacionada amb els continguts exposats a la classe presencial. L’estudiant a de fer aportacions seguint les normes del fòrum i del fòrum twitter | Forum 1 5 % Forum 2 5% |
||||
Debats |
|
S'hauran de seguir les indicacions d’un debat organitzat, responent a una pregunta de la professora i replicaran a la resposta d’un altre alumne. De forma grupal els/ les estudiants elaboraran un únic document amb la compilació de les idees clau expressades en cadascun dels fils de debat suggerits en l’activitat. |
Debat 1 20% Debat 2 20% |
||||
Presentacions / exposicions |
|
Treball en grups responenet a les indicacions de la professora i posteriorment exposició a classe. | 10% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per la dinàmica de l'assignatura es fa imprescindible la presència dels estudiants a l'aula i així garantir el procés de treball plantejat. L'assistència a les classes presencials és altament recomanable. |