2018_19
Guia docent 
Facultat de Ciències Jurídiques
A A 
català 
 
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018)
 Assignatures
  TREBALL DE FI MÀSTER
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 CE1 Coneix i comprèn els paradigmes i les relacions entre la teoria i la pràctica en l'àmbit de la intervenció social i educativa.
 CE2 Demostra capacitat per a l'anàlisi crítica de l'impacte social de la investigació en l'àmbit social i educatiu.
Incorpora processos de la investigació en el disseny de la intervenció social i educativa.
Integra en el disseny i desenvolupament de la investigació la perspectiva de l'impacte social.
Identifica els impactes socials en la investigació: outputs aconseguits i la seva implicació social, educativa, política, cultural, etc., valorant el paper de diferents agents en la generació d'impacte.
 CE3 Demostra un coneixement avançat del procés d'investigació, amb capacitat per reconèixer i validar problemes en el camp de la investigació social i educativa.
És capaç de desenvolupar un enfocament estratègic de la investigació ajustat a l'objecte de l'estudi.
Desenvolupa un pensament original i crític, juntament amb la capacitat de construir arguments coherents i fonamentats i articular teories i idees de forma clara.
Justifica l'ús i demostra domini de les tècniques quantitatives i qualitatives en el disseny de la investigació plantejada en el Treball de fi de màster.
Analitza i utilitza críticament les fonts d'informació i la bibliografia especialitzada en l'àmbit social i educatiu.
Incorpora en les conclusions de la memòria del Treball de fi de màster una valoració autocrítica i possibilitats de millora sobre la investigació realitzada.
 CE4 Defensa les seves conclusions- i els coneixements i raons que les sustenten- adaptades a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
Identifica necessitats i noves realitats en contextos globals i internacionals que permeten transferir aprenentatges innovadors cap a àmbits de desenvolupament professional i d'investigació del nostre entorn pròxim.
Presenta de forma coherent i rogorosa un treball d'investigació tant en la seva formulació escrita a mode d'informe d'investigació com en el marc d'una presentació pública.
 CE5 Identifica i analitza els recursos humans, institucionals, legals, comunitaris existents en un determinat context geogràfic, com també la relació que mantenen entre ells.
 CE8 Analitza de forma crítica i reflexiva les pràctiques d'intervenció de diferents equips multidisciplinaris i identifica noves formes d'actuació.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Planifica i desenvolupa el treball/projecte de forma autònoma, organitzada i científica.
Genera un document científic pel que fa a estructura i continguts.
Presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM).
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic.
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement.
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-la en futurs projectes.
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta.
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement.
 CT4 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes.
 CT6 Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional.
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional.
Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses amb la millora de la comunitat.
Aplica els conceptes ètics i deontològics de l'àrea de coneixement des d'un compromís personal i professional.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge