2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2009_10
Assignatura (*) INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING Codi 16041104
Ensenyament
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
Cicle 1er
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 4.5 1.5 Obligatòria Segon Primer
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
COLÀS RICART, FERNANDO
Adreça electrònica xavier.arnavat@urv.cat
fernando.colas@urv.cat
albert.canto@urv.cat
Professors/es
ARNAVAT CARBALLIDO, FRANCESC XAVIER
COLÀS RICART, FERNANDO
CANTO ROCA, ALBERTO
Web
Descripció general i informació rellevant L'objectiu d'aquesta assignatura és donar a conèixer els fonaments de la disciplina del màrqueting a l'estudiant que entra en contacte amb ella per primera vegada
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent