2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Entendre el concepte de màrqueting i entendre la seva aplicació a l'empresa A1
A2
B7
C3
Desenvolupar l'habilitat d'interpretar l'entorn en el qual es desenvolupa de cara a detectar amenaces i oportunitats amb l'objectiu de desenvolupar estratègies empresarials concretes A2
A3
A5
A6
A7
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B8
C1
C2
C3
C4
C5
Entendre la complexitat del consumidor i el procés de compra. Cal que conegui eines com la investigació comercial pel seu anàlisi. Cal que l'alumne domini abastament i tingui interioritzats els conceptes de segmantació i posicionament A2
A3
A4
A5
A7
B1
B3
B6
B7
B8
C2
C3
Conèixer, dominar i tenir interioritzades les eines que el màrqueting mix proposa (preu, producte, distribució i comunicació) A1
A2
A4
A7
B2
B3
B4
B5
B7
C2