2008_09
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  INTRODUCCIÓ AL MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Treballs Al començament del quadrimestre es proposaran el(s) treball(s) (en grup) d’avaluació continuada sobre el marketing.Tot i que la assistència a classe no és obligatòria, és la responsabilitat de cada estudiant de assistir a alguna de les primeres sessions de l’assignatura o posar-se en contacte amb el professor durant les primeres 2 setmanes de l’assignatura per tal de posar-se al dia sobre les instruccions dels treballs de l’assignatura i per apuntar-se a un grup de treball.Cal aprovar l’examen per tal d’aprovar l’assignatura. Formarà el 30% de la nota juntament amb la presentació
Presentacions / exposicions Habilitats, materials i qualita en la que el treball es presenta Formarà el 30% de la nota juntament amb el treball
Proves pràctiques A determinar A determinar
Proves objectives de tipus test L'examen de l'assignatura sera tipus test Formarà el 70% de l'assignatura, sempreque s'hagi aprovat l'examen.
Altres

La participació a classe i les aportacions seran valorades pel professor de forma qualitativa

Qualitativa
 
Altres comentaris i segona convocatòria

La segona convocatoria serà un exàmen tipus test. No puntuarà la nota de cap treball