2012_13
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  MÀRQUETING ESTRATÈGIC
   Fonts d'informació
Bàsica

Kotler, Philip, Direccions De Marketing, Edición Del Milenio, Madrid, Prentice Hall, 2000.

 

Martín Armario, Enrique, Marketing, Barcelona, ARIEL, 1993

 

Munuera Aleman, José Luís, Rodriguez Escudero, Ana Isabel , Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Madrid, Pirámide, 1998.

Complementària

Abascal Rojas, Francisco, Como Se Hace un Plan Estratégico, Modelo de Desarrollo de una Empresa, Madrid,  ESIC, 1996.

 

Barroso Castro , Carmen , Martín Armario, Enrique, Marketing Relacional, Madrid,  ESIC, 1999.

 

Lambin, Jean-Jacques, Marketing Estrategico,  2ª Ed., Madrid, Mc Graw HilL

 

Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, Marketing Internaconal, Madrid  Pirámide, 1995.

El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliurat pel professor al llarg del curs.