2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  DIRECCIÓ DE MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) DIRECCIÓ DE MÀRQUETING Codi 16042019
Ensenyament
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Crèd. teoria Crèd. pràctics Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 4.5 1.5 Troncal Tercer Segon
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Gestió d'Empreses
Coordinador/a
FIGAROLA CERVERA, MONTSERRAT
PÀMIES RIMBAU, ALBERT
RABASCO ESCODA, NEUS
Adreça electrònica neus.rabasco@urv.cat
0
Professors/es
RABASCO ESCODA, NEUS
FIGAROLA CERVERA, MONTSERRAT
PÀMIES RIMBAU, ALBERT
Web http://www.dge.urv.es
Descripció general i informació rellevant Proporcionar les eines de gestió per poder desenvolupar les quatre variables clau del Marketing Mix. El procés d'innovació, desenvolupament i llançament de nous productes, la fixació de preus de venda, la selecció de canals de distribució o el disseny de polítiques de comunicació són els conceptes principals que seran analitzats.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent