2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  DIRECCIÓ ESTRATÈGICA
   Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis Anàlisi i resolució de problemes, exercicis i casos pràctics al llarg del curs, els quals poden incloure també, entre d'altres possibilitats, l'ampliació dels temes, la cerca d'informació rellevant, l'elaboració de mapes conceptuals, comentaris d'articles, etc. Aquestes activitats es faran en equip. 40%
Proves mixtes Proves teoricopràctiques, consistents en preguntes tipus test (teoria) i resolució d'exercicis i casos (pràctica), a realitzar al llarg del curs. 60%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per a superar l'assignatura en primera convocatòria (avaluació continua) s'ha d'obtenir com a mínim 5 punts, sobre un màxim de 10, en la suma de la qualificació de les dues parts de que consta el sistema d'avaluació continua (resolució de problemes i exericis, i proves teoricopràctiques), sent necessari, a més, obtenir un mínim del 30% (3 punts sobre 10) en cadascuna de les dues parts de que consta el sistema d'avaluació. Donat que s'utilitza per a la primera convocatòria el sistema d'avaluació continua, no hi haurà examen final en aquesta primera convocatòria. Els estudiants que no superin l'assignatura en primera convocatòria (avaluació continua) podran presentar-se a l'examen de la segona convocatòria o, si és el cas, també al de convocatòria addicional.

En cap cas es guardaran notes, de cap de les dues parts del sistema d'avaluació, d'una convocatòria per una altra. Tampoc es guardaran notes per a cursos posteriors.

La qualificació en la segona convocatòria i, en el seu cas, de la convocatòria addicional, s'obtindrà en el 100% de la nota (10 punts) d'un examen teoricopràctic, el qual constarà de part teòrica i de part pràctica (cada part suposarà 5 punts, un 50%). La part teòrica consistirà en preguntes tipus test. La part pràctica consistirà en la resolució de casos pràctics i exercicis relacionats amb la temàtica de l'assignatura.