2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Entendre les necessitats que tenen els responsables de màrqueting de disposar d'informació per la presa de decisions A1
A7
Conneixer la diversitat d'enfocs en l'estudi del comportament del consumidor A3
Coneixer les diferents tècniques d'investigació i fonts d'informació A5
Adquicició d'habilitats metodològiques d'investigació i d'obtenció de dades B1
Capacitat de crítica i autocrítica en el treball realitzat B3
Capacitar per treballar en equip B5
Habilitat de presentar i defensar en públic la investigació realitzada A3
B7
Utilitzar programari informàtic d'anàlisi de dades C2
Coneixer les aplicacions de la investigació de Mercats en l'ambit comercial A7