2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  INVESTIGACIÓ DE MERCATS
   Avaluació
  Descripció Pes
Sessió Magistral participació a classe 10%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques Utilització del programa SPSS per tal de fer l'anàlisi de dades 0
Treballs realització dels 2/3 treballs en grup de l’assignatura d’Investigació de Mercats 30%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Durant el curs es plantejaran exercicis pràctics a l'aula que es treballaran a l'aula 20%
Proves objectives de tipus test Prova tipus test tant dels continguts teòrics com pràctics de l'assignatura.
20%
Proves pràctiques Altres casos pràctics 20%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Primera Convocatòria : Avaluació continuada mitjançant la realització dels exercis pràctics, les proves tipus test. Per aprovar l'assignatura s'han d'aprovar aquells exercicis o proves fetes individualment.

No hi ha opció de realitzar un examen final.

Segona convocatòria: Examen que consisteix en una part tipus test (40%) i una part tipus pràctic (60%). Per fer la mitjana amb la nota s'han de superar les dues parts per separat.

A la segona convocatòria no es guarda la nota de la 1a.