2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Administració i Direcció d'Empreses (2002)
 Assignatures
  GESTIÓ DE LA QUALITAT
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1. Proporcionar a l'alumne una visió clara del significat y l'evolució del concepte de qualitat dins de l'empresa. A6
B1
B3
C3
2. Entendre el lligam estratègic de la qualitat per la supervivència de l'empresa. A6
B1
B3
C3
3. Conèixer, i aplicar en la pràctica (exercisis en equip) les eines de reconeixement i mesura de la satisfacció/fidelització del client en l'àmbit de la qualitat de servei. A3
A7
B1
B2
B3
B5
B7
C2
C3
C5
4. Conèixer les eines de planificació i els diferents models d'aplicació de la Gestió de la Qualitat en l'àmbit de l'empresa. A2
A5
B1
B3
C3
5. Apendre a diagnosticar en la pràctica (treball) la situació de la Gestió de la Qualitat en una empresa real. A3
A4
A5
A6
A7
B1
B3
B4
C2
C3
C5