2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Economia (2001)
 Assignatures
  MÈTODES D'INVESTIGACIÓ SOCIAL
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1. Conèixer les especificitats del procés d’investigació social i els mètodes per a la recerca social. A3
A11
B1
2. Conèixer les tècniques i els mètodes d’investigació social aplicada a les necessitats de l’empresa i del mercat. A3
A10
B3
3. Utilitzar i identificar diverses estratègies d’investigació per a diferents situacions en les que pugui ser necessari per a l’empresa. A3
A10
B1
B3
C3
4. Utilitzar els instruments d’investigació social i l’anàlisi i interpretació de dades per prende decisions en l’àmbit empresarial. A3
A8
A10
A11
B2
B3
B4
C3
5. Construir i dissenyar matrius de dades i realitzar pràctiques sobre el seu tractament per a treure el major profit de les dades de la investigació. A3
A8
A10
A11
B2
B3
B4
C3
6. Desenvolupar procediments d’anàlisi a través dels programes informàtics i interpretar els resultats dins els paràmetres de la investigació social. A3
A8
A10
A11
B1
B2
B3
B5
C2