2007_08
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Economia (2001)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MARKETING
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Coneixer el paper del màrqueting en la gestió dels intercanvis, tant a nivell econòmic com a nivell social. A1
A2
A3
A4
A7
A8
A11
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C2
C3
C5
Conèixer la metodologia i l'aplicació de la investigació de mercats A2
A3
A5
A7
A8
A10
A11
B1
B3
B5
C2
C5
Aplicar la dinàmica dels instruments de màrqueting a tota mena d'intercanvis entre presones i organitzacions A1
A6
A7
A11
B3
B4
B5
B7
C1
C2
C3
C4
C5
Comprendre el caràcter dinàmic i evolotiu de les relacions entre la oferta i els consumidors de productes i serveis A3
A4
A7
A9
A10
A11
B1
B3
B6
B7
C2
C5