2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Economia (2001)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació de la matèria per part del professor. S'exposaràn els objectius a assolir i el pla per arribar-hi.
Sessió Magistral Sessions en les que el professor exposarà els conceptes teòrics de la matèria i els documentarà amb contrastacions pràctiques.
Debats El professor lliurarà mitjançant el campus virtual diferents casos pràctics, relacionats amb els conceptes teòrics desenvolupats a les classes magistrals. Els estudiants hauran de preprar el debat pel seu compte i debatre-ho a classe durant una hora, amb la moderació del professor.

La participació als debats serà avaluada.
Treballs Els diferents conceptes desenvolupats a les classes magistrals tindran la seva vesant pràctica en la realització d'un pla de màrqueting que els estudiants hauran d'elaborar al llarg del curs, en grups de quatre. El professor tutelarà el desenvolupament del treball pràctic.

L'activitat serà evaluada.