2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Economia (2001)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats La participació en els debats serà avaluada, contribuint a la qualificació final de l'assignatura 5 %
Treballs La realització del treball pràctic al llarg del curs contribuirà directament a la qualificació final de l'assignatura. 35 %
Proves objectives de preguntes curtes En les proves d'avaluació l'estudiant haurà de complimentar fins un màxim de 6 preguntes curtes de caràcter teòric o pràctic i/o preguntes combinables tipus test. Aquestes puntuaràn directament en la qualifiació final de l'assignatura 30 %
Proves pràctiques En les proves d'avaluació l'estudiant haurà de complimentar exercicis pràctics. Contribuiràn directament a la qualifiació final de l'assignatura. 30 %
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació de "Debats" i "Traballs" tindrà lloc al llarg del curs. L'avaluació mitjançant "Proves objectives de preguntes curtes" i "Proves pràctiques", que poden ser combinables tipus test, tindrà lloc el dia destinat a la convocatòria d'avaluació final.
L'avaluació en segona convocatòria tindrà el mateix esquema de contingut que la realitzada en la 1ª convocatòria d'avalució final. Això és: "Proves objectives de preguntes curtes" i "Proves pràctiques" La puntuació de la segona convocatòria serà sobre el 60 % del total (Proves Objectives de Prfeguntes Curtes + Proves Pràctiques) i es mantindrà la puntuació del 40 % (corresponent a "debats" + "treballs").