2008_09
Universidad
Rovira y Virgili
Guía docente 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
 
 
Economia (2001)
 Asignaturas
  GESTIÓ DE QUALITAT
   Objetivos de aprendizaje
Objetivos Competencias
1. Proporcionar a l'alumne una visió clara del significat y l'evolució del concepte de qualitat dins de l'empresa. A3
A9
B1
B3
C3
2. Entendre el lligam estratègic de la qualitat per la supervivència de l'empresa. A3
A9
B1
B3
C3
3. Conèixer, i aplicar en la pràctica (exercisis en equip) les eines de reconeixement i mesura de la satisfacció/fidelització del client en l'àmbit de la qualitat de servei. A4
A5
A10
B1
B2
B3
B5
B7
C2
C3
C5
4. Conèixer les eines de planificació i els diferents models d'aplicació de la Gestió de la Qualitat en l'àmbit de l'empresa. A7
A8
B1
B3
C3
5. Apendre a diagnosticar en la pràctica (treball) la situació de la Gestió de la Qualitat en una empresa real. A3
A5
A6
A8
A9
A10
B1
B3
B4
C2
C3
C5