2010_11
Universitat
Rovira i Virgili
Guia docent 
Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
A A 
català 
 
 
Ciències Empresarials (2002) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  GESTIÓ DE LA QUALITAT TURÍSTICA
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
1. Proporcionar a l'alumne una visió clara del significat y l'evolució del concepte de qualitat dins de l'empresa. A6
B1
B14
B22
B26
C3
2. Entendre el lligam estratègic de la qualitat per la supervivència de l'empresa. A6
B1
B14
B22
C3
3. Conèixer, i aplicar en la pràctica (exercisis en equip) les eines de reconeixement i mesura de la satisfacció/fidelització del client en l'àmbit de la qualitat de servei. A5
A6
A13
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B12
B14
B17
B18
B22
B24
B26
B30
B31
B32
C2
C3
C5
4. Conèixer les eines de planificació i els diferents models d'aplicació de la Gestió de la Qualitat en l'àmbit de l'empresa. A26
A28
A32
B1
B2
B14
B22
B26
C3
5. Apendre a diagnosticar en la pràctica (treball) la situació de la Gestió de la Qualitat en una empresa real. A5
A6
A13
A26
A28
A32
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B10
B12
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B21
B22
B24
B25
B26
B28
B29
B30
B31
B32
C2
C3
C5