2019_20
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
DADES IDENTIFICATIVES 2019_20
Assignatura (*) FONAMENTS DE MÀRQUETING Codi 16214114
Ensenyament
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Obligatòria Segon 1Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
RYAN , GERARD ANTHONY
Adreça electrònica gerard.ryan@urv.cat
mar.pamies@urv.cat
othmane.aride@urv.cat
Professors/es
RYAN , GERARD ANTHONY
PÀMIES PALLISÉ, MARIA DEL MAR
ARIDE , OTHMANE
Web
Descripció general i informació rellevant Assignatura de màrqueting que intenta entendre el consumidor (motivacions, personalitat, procés de compra ,etc).
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent