2011_12
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Grau d'Economia (2009)
 Assignatures
  MÀRQUETING INTERNACIONAL
DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) MÀRQUETING INTERNACIONAL Codi 16224201
Ensenyament
Grau d'Economia (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
6 Optativa Segon
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Gestió d'Empreses
Coordinador/a
PAPAOIKONOMOU ., ELENI
Adreça electrònica eleni.papaoikonomou@urv.cat
Professors/es
PAPAOIKONOMOU ., ELENI
Web
Descripció general i informació rellevant Aquest mòdul introdueix els estudiants als diversos aspectes de la comercialització internacional amb l'objectiu principal de desenvolupar habilitats en la identificació, anàlisi i solució dels problemes trobats en les teories de màrqueting internacional i la pràctica del màrqueting internacional a Espanya i a l'estranger . Anem a discutir els principals reptes estratègics per a la comercialització internacional, juntament amb les qüestions específiques de la internacionalització de la barreja de màrqueting. En aquest mòdul, utilitzarem exemples de màrqueting d'èxit internacional, així com investigarem per què algunes estratègies de màrqueting internacional han funcionat tan bé a la pràctica. A més, anem a discutir una sèrie de temes candents per als venedors internacionals, com el repte de la comercialització de productes i serveis en mercats emergents o l'impacte dels avenços tecnològics en la comercialització internacional.
Es recomana cursar aquesta optativa a 3r curs (Menció en Comerç Internacional)
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent