2020_21
Guía docente 
Facultad de Economía y Empresa
A A 
castellano 
Grado en Administración y Dirección de Empresas (CTE) (2009)
 Asignaturas
  DIRECCIÓN ESTRATÉGICA
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Presentació de l’assignatura i del professorat. Transmetre els objectius que es persegueixen. Detallar els continguts de l’assignatura. Explicar la metodologia de treball que se seguirà. Comunicar i deixar clars els criteris i sistema d’avaluació.
Sesión magistral Exposició a l’aula per part del professorat dels continguts teòrics de l'assignatura, però amb la participació activa dels estudiants. Part dels continguts teòrics de l’assignatura hauran de preparar-los els estudiants pel seu compte. Es reforçarà amb alguna activitat puntual en el Campus Virtual (Moodle): Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada (lectura i/o visionat de documentació publicada en diversos formats seleccionada pel professorat) combinat amb Fòrums de debat (on els estudiants argumenten i confronten amb esperit crític les idees de la documentació llegida i/o visionada, mitjançant l'ús d’eines asíncrones), les quals podran ser avaluades com a part de l’element “proves de desenvolupament”.
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria Anàlisi i resolució a l’aula de problemes, exercicis i casos pràctics relacionats amb la temàtica de l'assignatura. Activitats pràctiques per a relacionar i consolidar coneixements teòrics en la seva aplicació, amb una perspectiva fonamentalment d’actuació professional. Es reforçarà amb alguna activitat puntual en el Campus Virtual (Moodle): Esdeveniments científics i/o divulgatius (xerrades mitjançant videoconferència o vídeo gravat prèviament de ponents empresarials de prestigi), per aprofundir en l’aplicació real i pràctica dels continguts de l’assignatura, les quals podran ser avaluades com a part de l’element “proves de desenvolupament”.
Proyectos Treball monogràfic de temàtica molt concreta i específica, pautat i tutoritzat pel professorat i relacionat amb la temàtica de l’assignatura, que es desenvolupa en diferents apartats: introducció, identificació d’un problema u objecte d’estudi, revisió i anàlisi crític dels fonaments teòrics amb diferents fonts d’informació, plantejament d’objectius i/o hipòtesis, metodologia i pla de treball, recollida d’informació i dades, anàlisi i debat dels resultats, conclusions i llistat de referències bibliogràfiques. Es realitzarà en equip de 3-4 estudiants i es lliurarà mitjançant una tasca del Moodle. Els estudiants l’hauran de confeccionar com a treball autònom, però de manera dirigida pel professorat. La seva avaluació pot incloure la realització d’alguna activitat mitjançant el Moodle.
Presentaciones/exposiciones Exposició oral dels continguts del treball monogràfic realitzat en equip (projecte) en format vídeo (.mp4) enregistrat prèviament (pot incorporar també diapositives de power point i/o altres elements). Aquesta activitat no requereix presència síncrona d’estudiants i professorat i no permet la interactivitat de manera directa. En l’exposició oral hi hauran de participar tots els membres de l’equip d’estudiants amb un temps equilibrat entre ells. El vídeo enregistrat s’haurà de lliurar mitjançant una tasca del Moodle. La seva avaluació pot incloure la realització d’alguna activitat mitjançant el Moodle.
Atención personalizada Temps que el professorat dedica a l’atenció i resolució de dubtes i consultes sobre l’assignatura, tant teòriques com pràctiques, dels estudiants. A més, el professor orienta i guia el procés d’aprenentatge dels alumnes, així com ofereix les indicacions oportunes per a la correcta elaboració de les activitats docents a desenvolupar pels estudiants. Aquesta atenció es realitza en el despatx del professor en les hores d'atenció establertes.