2018_19
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (Campus Terres de l'Ebre) (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Introducció i presentació de l'assignatura
Supervisió Es farà una sessió de treball per a cadascún dels 3 treballs d'avaluació continuada. Durant aquestes sessions, a l'aula, l'estudiant desenvoluparà els seus treball en grup amb l'ajuda i tutoria del professor a classe.

És una sessió pràctica amb el professor a classe per fer-l'hi tots els dubtes i preguntes relleavnts sobre els treballs.
Seminaris Farem 4 seminaris, cadascun dedicat a contemplar un cas pràctic diferent, tots relacionats amb els treballs d'avaluació cotinuada.
Presentacions / exposicions Els estudiants faran les presentacions en grup dels seus treballs.
Atenció personalitzada Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes. Segons les necessitats dels estudiants. Com sempre, el professor esta disponible a quedar amb els estudiants, individualment o en grup per resoldre qualsevol tipus de dubte que tingueu relacionat amb l'assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels conceptes teòrics del màrqueting i es donaran pautes per a la realització del treball de desenvolupament.