2015_16
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (CTE)
 Assignatures
  FONAMENTS DE MÀRQUETING
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Proves objectives de tipus test
A6
C3
L'examen final de l'assignatura constarà d'un test sobre continguts teorico-practiques, amb quatre respostes alternatives. Les respostes incorrectes restaran una tercera part del valor de la resposta correcta i les preguntes no contestades no sumaran ni restaran. 50%
Proves de desenvolupament
A6
B3
C3
C4
Treball sobre casos reals de màrqueting que els alumnes desenvoluparan en grup i defensaran publicament a l'aula. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Hi haurà uns treballs d'avaluació continuada. Els treballs respresentaran el 50% de la nota final de l'assignatura.

Per tal de tenir nota d'avaluació continuada, cal treure un mínim de 4/10 en l'examen final de l'assignatura.

En segona convocatòria el 100% de la nota és l'examen final.