Grado en Administración y Dirección de Empresas (Terres de l'Ebre) (2009) |
Asignaturas |
FUNDAMENTOS DE MARKETING |
Evaluación |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2018_19 |
Asignatura | FUNDAMENTOS DE MARKETING | Código | 16234114 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Segundo | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Metodologías | Competencias | descripción | Peso | ||||
Presentaciones/exposiciones |
|
Consisteix en la preparació i presentació de 3 treballs en grup al llarg del quadrimestre. | 50% | ||||
Pruebas objetivas de tipo test |
|
L'examen final de l'assignatura constarà d'un test sobre continguts teorico-practiques. | 50% | ||||
Otros |
Otros comentarios y segunda convocatoria | |||
L'avaluació consistirà en uns treballs (en grup i/o individuals) (50%) i un examen final tipus test (50%). També es te en compte la participació i comportament de l'estudiant a classe al llarg del quadrimestre en el càlcul de la nota final de l'assignatura. Notes Importants! 1 - Per tal de tenir en compte la nota d'avaluació continuada, cal treure un mínim de 4 sobre 10 en l'examen tipus test. Pels estudiants que no treuen un mínim de 4/10 en l'examen tipus test, no es farà la mitja amb la nota dels treballs, i per tant la nota final de l'assignatura serà la mateixa nota del l'examen final. 2 - En segona convocatòria el 100% de la nota és l'examen final. No hi ha avaluació continuada. 3 - No es guarden les notes d'avaluació continuada d'un curs a l'altre, o de convocatòria a convocatòria.
|