University Rovira y Virgili |
Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Bachelor's Degree in Business Administration and Management (CTE) |
![]() |
![]() |
![]() |
IDENTIFYING DATA | 2018_19 |
Subject | STRATEGIC MARKETING MANAGEMENT | Code | 16234115 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Second | 2Q |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Methodologies | Competences | Description | Weight | |||||
Problem solving, exercises in the classroom |
|
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. També es tindrà en compte la participació a classe. |
15% | |||||
Presentations / oral communications |
|
Exposició oral d’un treball (prèvia presentació escrita). | 35% | |||||
Multiple-choice objective tests |
|
Prova integral de tota l’assignatura. Cal obtenir un mínim de 4 punts en aquesta prova per fer la mitjana de l’assignatura. | 50% | |||||
Others |
Other comments and second call | |||
A la primera convocatòria és requerirà una qualificació mínima de 4 punts per al conjunt de les proves d'avaluació continuada (resolució de problemes + presentació del treball) per a fer la mitjana de l'assignatura. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- A la segona convocatòria es farà un única prova integral que valdrà el 100 % de la nota. |