2011_12
Universidad
Rovira y Virgili
Guía docente 
Facultad de Economía y Empresa
A A 
 
 
Grado de Administración y Dirección de Empresas (Terres de l'Ebre) (2009)
 Asignaturas
  INVESTIGACIÓN DE MERCADOS Y APLICACIONES
DATOS IDENTIFICATIVOS 2011_12
Asignatura (*) INVESTIGACIÓN DE MERCADOS Y APLICACIONES Código 16234116
Titulación
Grado de Administración y Dirección de Empresas (Terres de l'Ebre) (2009)
Ciclo
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Obligatoria Tercer Primero
Modalidad y lengua de impartición Ver grupos de trabajo
Prerrequisitos
Departamento Gestió d'Empreses
Coordinador/a
RABASSA FIGUERAS, MARIA NOEMÍ
TERES GRA, ESTHER
Correo-e ester.teres@urv.cat
Profesores/as
TERES GRA, ESTHER
Web
Descripción general L’assignatura Investigació de Mercats dóna a conèixer els procediments i instruments per a la investigació relacionada en les decisions que s’han de prendre en l’àmbit del màrqueting. El seu contingut s’encamina a obtenir una visió general del procés d'investigació de mercats, i pretén donar a conèixer la utilitat de la investigació de màrqueting, el seu context i els límits del seu ús. Es presentaran les principals tècniques d’investigació que s’utilitzen: en què consisteixen, quan cal utilitzar-les i també els seus avantatges i inconvenients respecte a la resta de tècniques. L’assignatura es durà a terme des d’una perspectiva d’usuari de la investigació, és a dir, com utilitzar la investigació en cada situació per prendre les millors decisions operatives i estratègiques
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.