2012_13
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Direcció Estratègica de l'Empresa (2010)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats La participació a classe, en el debat dels casos pràctics, serà avaluada quantitativament i qualitativament.

Una qualificació mínima de casos pràctics serà imprescindible per superar la asignatuta.
20%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques El desenvolupament de la activitat de simulació serà avaluada en funció del rigor de l'anàlisi i l'adopció de les decisions. La qualifiació serà igual per a tot el grup.

El resultat de l'empresa, no es tindrà en compte per a l'avaluació del grup.

Es requereix una qualificació mínima de la simulació per superar l'assignatura.


20%
Proves objectives de preguntes curtes L'examen constarà de 24 preguntes tipus test sobre els conceptes exposats en les sessions teòriques i bibliografia complementària.

30%
Proves pràctiques L'examen constarà de 3 exercicis pràctics o valoracions de casos pràctics, en els quals l'alumne haurà de prendre les decisions correctes. 30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En l'avaluació de la segona convocatòria es mantindran els mateixos criteris que en la primera. Les qualificacions de debats de casos pràctics i simulació SIMBRAND, es mantindran per a la segona convocatòria.