2013_14
Guía docente 
Facultad de Economía y Empresa
A A 
castellano 
Dirección Estratégica de la Empresa (2010)
 Asignaturas
  ESTRATEGIAS DE MARKETING
   Fuentes de información
Básica Pere Segarra, Transparencias de la asignatura, DGE,
CESIM, ManuaL SIMBRAND, ,
Pere Segarra, Casos practicos de la asignatura, DGE,

Bibliografia bàsica

Kotler, Philip, Direccions De Marketing, Edición Del Milenio, Madrid, Prentice Hall, 2000.

Martín Armario, Enrique, Marketing, Barcelona, ARIEL, 1993

Munuera Aleman, José Luís, Rodriguez Escudero, Ana Isabel , Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Madrid, Pirámide, 1998.

  

Bibliografia exercicis 

El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliura pel professor al llarg del curs.

 

Complementária

Bibliografia complementària

Abascal Rojas, Francisco, Como Se Hace un Plan Estratégico, Modelo de Desarrollo de una Empresa, Madrid,  ESIC, 1996.

Barroso Castro , Carmen , Martín Armario, Enrique, Marketing Relacional, Madrid,  ESIC, 1999.

Lambin, Jean-Jacques, Marketing Estrategico,  2ª Ed., Madrid, Mc Graw HilL

Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, Marketing Internaconal, Madrid  Pirámide, 1995.