2012_13
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Direcció d'Empreses (2012)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Comprendre la transcendència de l'estratègia en la consecució dels objectius de màrqueting. AC1
AC2
AP1
BC1
BC5
BC6
CC1
CC2
CC3
Analitzar els fonaments teòrics de les estratègies de màrqueting, principals models i orientació per a una futura anàlisi de l'estat de l'art en profunditat. AC1
AC2
AP1
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
CC2
CC3
CC4
Comprendre les diferents situacions de desenvolupament estratègic en l'àmbit del màrqueting i l'aplicació dels fonaments teòrics i pràctics que l'alumne ha asimilat en anteriors assignatures. AC1
AC2
AP1
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6
Practicar la crítica de les decisions estratègiques adoptades per les empreses, mitjançant el mètode del cas. AC1
AC2
AP1
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
CC2
CC3
CC4
CC5
CC6