2012_13
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
 
 
Direcció d'Empreses (2012)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Avaluació
  Descripció Pes
Debats Debats sobre temàtiques, casos d'estudi i preguntes plantejades a classe. 10%
Resolució de problemes, exercicis Casos d'estudi, vídeos, exercicis sobre les temàtiques de l'assignatura. 10%
Treballs Aplicació pràctica dels continguts de l'assignatura en el cas d'una empresa real. Treball en grup. 30%
Presentacions / exposicions Presentació del treball en grup. 5%
Proves objectives de tipus test 20 preguntes tipus test a contestar com a part de l'examen final. 25%
Proves objectives de preguntes curtes 5 preguntes curtes a desenvolupar. A triar d'un llistat de 10 preguntes. 20%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En l'avaluació de la segona convocatòria es mantindran els mateixos criteris que en la primera. Les qualificacions de debats, de casos pràctics i del treball, es mantindran per a la segona convocatòria.