2014_15
Guía docente 
Facultad de Economía y Empresa
A A 
castellano 
Gestión de Empresas (2012)
 Asignaturas
  MARKETING II
DATOS IDENTIFICATIVOS 2014_15
Asignatura (*) MARKETING II Código 16645118
Titulación
Gestión de Empresas (2012)
Ciclo
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Obligatoria Segundo AN
Modalidad y lengua de impartición Ver grupos de trabajo
Prerrequisitos
Departamento Gestió d'Empreses
Coordinador/a
GENÉ ALBESA, JAUME
Correo-e jaume.gene@urv.cat
Profesores/as
GENÉ ALBESA, JAUME
Web
Descripción general e información relevante L'assignatura pretén per una part dotar dels fonaments teòrics necessaris sobre les diferents línies estratègiques que intervenen en el màrqueting, especialment per aquells estudiants interessats en la recerca. Però a més, vol implicar l'alumne en la presa de decisions de màrqueting des d'una perspectiva pròxima a la realitat de l'empresa. L'assignatura mostra l'aplicació transversal dels coneixements de màrqueting que l'alumne haurà adquirit al llarg de la seva formació acadèmica, en les decisions sobre aspectes del desenvolupament estratègic de l'empresa. Combina l'exposició conceptual, l'anàlisi teòric i l'estudi de casos reals.
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.