2014_15
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Gestió d'Empreses (2013)
 Assignatures
  MÀRQUETING II
   Fonts d'informació
Bàsica Kotler, Philip, Direccions De Marketing, Edición Del Milenio, Madrid, Prentice Hall, 2000
Marketing, Martín Armario Enrique, , Barcelona, ARIEL, 1993
Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Munuera Aleman, José Luis Rodriguez Escudero, Ana Isabel, , Madrid, Pirámide, 1998
Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: International Edition, Kerin Roger y Peterson Robert, 12, Pearson 2012
Strategic Market Management, Aaaker David, 5, Wiley 1998

Bibliografia exercicis 

El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliura pel professor al llarg del curs.

Complementària Como Se Hace un Plan Estratégico: Modelo de Desarrollo de una Empresa, Abascal Rojas, Francisco, , Madrid ESIC 1996
Marketing relacional, Barroso Castro , Carmen y Martin Armario Enrique, , Madrid ESIC 1999
Marketing Estrategico, Lambin, Jean-Jacques, , Madrid Mc Graw Hill
Marketing Internacional, Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, , Madrid Piramide 1995

Bibliografia complementària

A més la professora penjarà en moodle o donarà als estudiants material complementari per a cada temàtica tractada com capítols de llibres, casos d'estudi, articles de revistes acadèmiques i professionals.