Gestión de Empresas (2012) |
Asignaturas |
MARKETING II |
Fuentes de información |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2015_16 |
Asignatura | MARKETING II | Código | 16645118 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Obligatoria | Segundo | 1Q |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Básica |
Kotler, Philip, Direccions De Marketing, Edición Del Milenio, Madrid, Prentice Hall, 2000 Marketing, Martín Armario Enrique, , Barcelona, ARIEL, 1993 Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Munuera Aleman, José Luis Rodriguez Escudero, Ana Isabel, , Madrid, Pirámide, 1998 Strategic Marketing Problems: Cases and Comments: International Edition, Kerin Roger y Peterson Robert, 12, Pearson 2012 Strategic Market Management, Aaaker David, 5, Wiley 1998 |
Bibliografia exercicis El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliura pel professor al llarg del curs. |
|
Complementaria |
Como Se Hace un Plan Estratégico: Modelo de Desarrollo de una Empresa, Abascal Rojas, Francisco, , Madrid ESIC 1996 Marketing relacional, Barroso Castro , Carmen y Martin Armario Enrique, , Madrid ESIC 1999 Marketing Estrategico, Lambin, Jean-Jacques, , Madrid Mc Graw Hill Marketing Internacional, Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, , Madrid Piramide 1995 |
Bibliografia complementària A més la professora penjarà en moodle o donarà als estudiants material complementari per a cada temàtica tractada com capítols de llibres, casos d'estudi, articles de revistes acadèmiques i professionals. |