2018_19
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Direcció d'Empreses (2016)
 Assignatures
  ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Debats
A1
A5
CT2
CT4
Casos d'estudi i debats sobre temes actuals de màrqueting 10%
Treballs
A1
A2
CT1
Elaborat en grup pels estudiants (treball escrit i presentació oral) 30%
Proves mixtes
A5
CT2
CT3
Examen que incluirà preguntes tipus test i preguntes de desenvolupament 60%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

En l'avaluació de la segona convocatòria es realitzarà un examen. Les qualificacions de debats, de casos pràctics i del treball, es poden tenir en compte per millorar la nota de la segona convocatòria.

És a dir, l'estudiant té dues opcions per a la segona convocatòria:

- Que l'examen (amb preguntes tipus test i preguntes de desenvolupament) sigui el 100% de la nota final.

- Que es mantingui la mateixa estructura d'avaluació com en la primera.