2018_19
Guia docent 
Facultat d'Economia i Empresa
A A 
català 
Direcció d'Empreses (2016)
 Assignatures
  HABILITATS DIRECTIVES
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Es dedicarà un primer tema introductori per tal de contextualitzar l'aportació de coneixements de l'assignatura en el marc del programa formatiu del màster i les seves aplicacions en la gestió estratègica de l'empresa.
Sessió Magistral S'enfatitza en el caràcter participatiu de les sessions. Aquest caràcter participatiu es fonamenta en el treball previ dels estudiants a través de lectures i en la dinamització a través de preguntes crítiques o relacionades amb temes d'actualitat per part del docent que fomentin petits debat.
Per garantir la participació basada en el coneixement previ de la materia, se'ls hi demana als estudiants la lectura dels materials penjats amb Moodle amb caràcter previ a la sessió.
Presentacions / exposicions Es presentaran la síntesi i anàlisi crític d'articles científics relacionats amb cadasqun dels temes. Es proporcionaran pautes per tal que la classe aprengui a donar feedback. El material presentat entrarà a examen.
Consisteix en la presentació d'un article científic relacionat amb una de les habilitats directives i un problema/cas a resoldre per la classe relacionat amb aquesta habilitat directiva. S'entrega la presentació i el problema/cas. Es realitza i avalúa en equip. Computa un 25% de la nota global.
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge S'entrega de forma individual al finalitzar l'assignatura i resulta un compendi o carpeta d'elements sobre els que l'alumne reflexiona sobre l'aprenentatge de cadasquna de les habilitats directives i el seu autoconeixement, destacant els seus punts forts i els punts a millorar com a directiu i definint en conclusió els seus objectius professionals a partir d'aquesta reflexió. Es realitza individualment. Computa un 25% de la nota global.
Simulació Es posen en pràctica les habilitats de comunicació estratègica i negociació adquirides a través d'un role-Playing simulant una negociació. Es prepara i realitza en equip. Computa un 25% de la nota global.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Es realitzen al llarg de les sessions per il·lustrar e interioritzar els continguts impartits i la seva aplicació pràctica en la gestió de persones en les organitzacions. Desenvolupa el pensament analític dels directius.
Atenció personalitzada Temps per atendre i resoldre dubtes als estudiants.